Bezorgvoorwaarde

Wanneer uw bestelling en betaling ontvangen is, wordt de bestelling door mij in behandeling genomen. Mocht het nodig zijn, bepalen we via de mail/Whatsapp hoe het artikel er uit eindelijk uit komt te zien. Aangezien het om handgemaakte artikelen gaat, raad ik u aan tijdig te bestellen. Mocht u toch op het laatste moment een cadeautje o.i.d. nodig hebben, geef dit dan aan tijdens uw bestelling, dan kijk ik wat mogelijk is.
Wanneer het ontwerp naar wens is, zal ik er mee aan de slag gaan.
Houdt u rekening met een levertijd van ongeveer 1,5 a 2 weken (exclusief de bezorgtijd).


Vervolgens wordt uw bestelling, goed verpakt, verzonden via PostNL.
U mag het natuurlijk ook ophalen, dan betaalt u helemaal geen verzendkosten. We maken dan via de mail een afspraak wanneer het pakketje voor u klaar staat.


Heeft u vragen over de bestelling, doe dit dan altijd per e-mail. Dit beantwoord ik zo snel mogelijk. 
Ik ben namelijk overdag vaak niet bereikbaar via de telefoon en zo kan ik toch zo snel mogelijk reageren. 
Ook ben ik soms wel bereikbaar via de telefoon, maar niet in de gelegenheid om uw bestelling te bekijken. Vandaar dat reageren via email de juiste manier is. Wij kunnen dan uw bestelling erbij zoeken en meteen reageren. Ook vragen of bepaalde artikelen op voorraad zijn, dienen per email gesteld te worden. Dan krijgt u het snelst antwoord. 

Mocht een artikel na ontvangst toch onverhoopt niet naar wens zijn, of beschadigd zijn, neem dan z.s.m. contact met mij op. Dan komen we samen tot een passende oplossing.


Let op: het is niet vanzelfsprekend dat alle artikelen vermeld in de webwinkel op voorraad zijn. Sommige artikelen zijn net door een andere klant besteld of soms kan het voorkomen dat ook de leverancier de artikelen niet op voorraad heeft. U kunt er dan voor kiezen om te wachten tot het artikel weer beschikbaar is, u kunt de rest van de bestelling al eventueel laten maken en versturen, of eventueel de gehele bestelling annuleren.